سخنگوی وزارت صمت: در تمام فروشگاه‌ها کالاهای اساسی به اندازه کفایت وجود دارد/ نگرانی مردم بر طرف شده است

اقتصادنیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 14:47
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت صمت خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر با کمبودی در خصوص کالاهای اساسی مواجه نیستیم. تمام فروشگاه‌ها و زنجیره توزیع کالاهای اساسی به اندازه کفایت وجود دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، عزت الله زارعی، سخنگوی وزارت صمت با اشاره به تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اظهار داشت: کالاهای اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم باید در دسترس باشد.

اصناف همکاری خوبی دارند

زارعی گفت: خوشبختانه اصناف نیز همراهی بسیار خوبی داشته اند، نظارتهای میدانی را به صورت گسترده انجام میدهیم که در این ایام گرانفروشی صورت نگیرد تا برخی‌ها از این فرصت استفاده نکنند تا کالاهایی را گرانتر از حد معمول در اختیار مردم عزیز قرار دهند.

نگرانی مردم بر طرف شده است

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر با کمبودی در خصوص کالاهای اساسی مواجه نیستیم. تمام فروشگاه‌ها و زنجیره توزیع کالاهای اساسی به اندازه کفایت وجود دارد و مردم عزیز خودشان با مراجعه به شبکه توزیع متوجه شدند که مشکلی در تامین کالای اساسی وجود ندارد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.