پیشکسوت استقلال: با کمک دوستانم مدرسه میناب را بازسازی می‌کنیم

خبرورزشی یکشنبه 02 فروردین 1405 - 16:17
پیشکسوت باشگاه استقلال علاوه بر ابراز ناراحتی و خشم از حادثه تلخ مدرسه میناب برای بازسازی این ساختمان آموزشی تحصیلی اعلام آمادگی کرد.

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در گفتگویی کوتاه با خبرورزشی، در ارتباط با اتفاقات تلخ رخ داده در مدرسه میناب اظهار داشت: واقعاً باعث تاسف است چون هر زمان که به یاد این مدرسه و کودکان کم سن و سالی که چون گل‌های نشکفته پرپر شدند می‌افتیم قلب و روحمان آزرده می‌شود اما در این شرایط غیر از ابراز همدردی با خانواده‌های داغ‌دار این بچه‌ها کاری از دستمان بر نمی‌آید.

وی افزود: دوستان صمیمی و نزدیکی در جنوب به ویژه شهر میناب دارم که اتفاقاً همه آنها از من خواسته‌اند این موضوع را مطرح کنم که می‌توانیم با دست در دست هم گذاشتن و کمک یکدیگر در بحث بازسازی این مدرسه برای فرزندان کشورمان در سال تحصیلی آینده اقدام کنیم تا هرچه سریعتر این مجموعه آموزشی تحصیلی دوباره به چرخه وزارت آموزش و پرورش در جنوب کشور برگردد.

نوری همچنین تاکید کرد: ظرف روزهای گذشته و در صحبت با دوستان استقلالی نیز بسیاری از آنها را در این زمینه همراه خودم و دوستانم در میناب دیدم تا با یک همت مثال زدنی این کار را عملی کنیم و بار دیگر مدرسه‌ای در میناب بسازیم که صدای فرزندان کشورمان در حیاط و راهروهای آن شنیده شود.

وی در پایان گفت: مطمئنم رژیم صهیونیستی و آمریکا به زودی بابت تجاوز وحشیانه‌شان به کشورمان پشیمان می‌شوند و خجالت زده منطقه را ترک می‌کنند آنچنان که همین حالا هم به زانو درآمده‌اند و دست به دامان کشورهای دیگر شده‌اند اما قطعاً می‌دانند که در این جنگ بازنده هستند و همین حالا هم التماس می‌کنند که صلح برقرار شود.

بیشتر بخوانید: بازیکن خارجی لیگ برتری رسماً قید حضور در ایران را زد +عکس

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.