نابودی زیرساخت‌های برق و آب دشمنان تا ۴۸ ساعت آینده

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 17:49
رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی گفت: ساکنان رژیم صهیونیستی و مردم کشورهای میزبان دشمن ایران، طی ۴۸ ساعت آینده آب ذخیره و موبایل‌هاشون رو شارژ کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل سقاب اصفهانی، رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی امروز (یکشنبه، ۲ فروردین) در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: کارت بازی تنگه هرمز اینقدر به ترامپ فشار آورده که ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته داده، غافل از اینکه کارت بازی بعدی که نابودی مهمترین بخش از زیرساخت‌های برق و آب رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است، بیشتر بهش فشار خواهد آورد.

وی تاکید کرد: پس بهتر است ساکنان رژیم صهیونیستی و مردم کشورهای میزبان دشمن ایران، در این ۴۸ ساعت آب ذخیره کنند و موبایل‌هاشون رو شارژ کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.