سازمان جهانی بهداشت: جنگ وارد مرحله خطرناکی شده است

مشرق نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 19:05
سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران به‌علت حملات صورت گرفته به مراکز هسته‌ای وارد مرحله خطرناکی شده است.

به گزارش مشرق به نقل از فرانس پرس، سازمان جهانی بهداشت امروز یکشنبه هشدار داد که جنگ در خاورمیانه با حملات به مناطق نزدیک سایت های هسته ای در ایران و اسرائیل به «مرحله خطرناکی» وارد شده است.

بر اساس این گزارش، «تدروس آدهانوم» در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که «حملاتی که سایت های هسته ای را هدف می گیرد، تهدید فزاینده ای برای سلامت عمومی و ایمنی زیست محیط هستند».

وی همچنین «از همه طرف های درگیر خواست فورا حداکثر خویشتنداری نظامی را از خود نشان دهند و از هر گونه عملیاتی که می تواند به حوادث هسته ای منجر شود، خودداری کنند.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.