اعتراف جنجالی «ایهود باراک» درباره شکست ترامپ-نتانیاهو +فیلم

مشرق نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 20:05
نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در کانال ۱۳ اسرائیل اعترافات مهمی کرد.

به گزارش مشرق، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در استودیوی کانال ۱۳ اسرائیل اعتراف کرد: " ما نتوانستیم استراتژی ایرانی‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم؛ برای همین نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم! "

نخست وزیر اسبق رژیم، که خود جزو همدستان جفری اپستین بود(برخی منابع او را نقطه اتصال اپستین به موساد می دانند) به تلخی اذعان می کند:

" آمریکا در ۶۰ سال اخیر هیچ جنگی را نبرده است؛ این‌قدر به ما دروغ نگویید؛ نه می‌توانیم تنگه هرمز را باز کنیم و نه قدرت هسته‌ای و موشکی ایرانی‌ها را نابود کنیم! "

این مهره‌ی ارشد صهیونیست تصریح کرد:

"‌ ما بعد از دو سال و نیم هنوز سر جای اول هستیم؛ حماس و حزب‌الله سر پا هستند و همچنان تهدید هسته‌ای و موشکی ایران هم سر جایش است؛ حداقل اینقدر آشکارا دروغ نگویید! "

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.