اسرائیلی‌ها در ۴۸ ساعت آینده آب ذخیره کنند و موبایل‌هایشان را شارژ کنند

صدا و سیما یکشنبه 02 فروردین 1405 - 20:37
رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی در فضای مجازی نوشت: ساکنان رژیم صهیونیستی و مردم کشور‌های میزبان دشمن ایران، در این ۴۸ ساعت آب ذخیره کنند و موبایل هایشان را شارژ کنند.

اسرائیلی‌ها در ۴۸ ساعت آینده آب ذخیره کنند و موبایل‌هایشان را شارژ کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سقاب اصفهانی، رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی در فضای مجازی نوشت:
 
کارت بازی تنگه هرمز اینقدر به ترامپ فشار آورده که ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته داده، غافل از اینکه کارت بازی بعدی که نابودی مهمترین بخش از زیرساخت‌های برق و آب رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است، بیشتر بهش فشار خواهد آورد...
 
پس بهتر است ساکنان رژیم صهیونیستی و مردم کشورهای میزبان دشمن ایران، در این ۴۸ ساعت آب ذخیره و موبایل‌هایشان را شارژ کنند.
 
 
 
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.