مقام صهیونیست: شاید جنگ با بقای نظام ایران پایان یابد

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 21:55
یک مقام رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جنگ ممکن است در حالی پایان یابد که نظام ایران همچنان باقی مانده باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نشریه آمریکایی نیوزویک به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ممکن است جنگ در حالی پایان یابد که نظام ایران همچنان باقی مانده باشد.

بر اساس گزارش نیوزویک، این مقام صهیونیست افزود: نظام در ایران یک ساختار امنیتی گسترده ایجاد کرده و اگر بتواند باقی بماند، ممکن است خود را پیروز این جنگ بداند.

در ادامه این گزارش به نقل از مقام صهیونیست اذعان شده است: ممکن است جنگ با سناریویی پایان یابد که در آن علاوه بر اسرائیل یا آمریکا، ایران هم قاطعانه معتقد باشد که پیروز شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.