رئیس کمیته برق گروه انرژی مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از اعضای این گروه با حضور در نیروگاه بخار بندرعباس، از تلاشهای شبانهروزی کارکنان آن در خط مقدم جبهه انرژی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، احمد مرادی، رئیس کمیته برق گروه انرژی مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: صنعت برق، خط قرمز آسایش عمومی است و هرگونه حمله یا اخلال در این زیرساختها، جرمی نابخشودنی علیه جان و رفاه ملت است که باید از طرف جامعه جهانی و مجامع حقوقی بهشدت محکوم شود. نیروگاهها نبض تپنده زندگی مردم هستند و امنیت آنها، امنیت تکتک خانههای ایران است.
مرادی بیان داشت: خدمات شما در نیروگاه، ضامن بقا و جریان زندگی است؛ از کودکی که در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان برای زنده ماندن به دستگاههای تنفسی وابسته است تا سالمندانی که نفس آنان به دستگاه اکسیژنساز، گره خورده است. از دانشآموزان و دانشجویانی که در تکاپوی ساختن فردای کشورند تا نانوایان و فروشگاههایی که نیازهای روزمره مردم را تأمین میکنند؛ همه در سایه تلاشهای خاموش و جهادی شما است که میتوانند به زندگی آرام خود ادامه دهند.
نایب رئیس گروه انرژی مجلس در پایان این بازدید، با خدا قوت گفتن به کارکنان ایثارگر نیروگاه بندرعباس، بر پیگیری مطالبهها و حمایت قاطع از خادمان صنعت برق کشور تأکید کرد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.