نیروهای آمریکایی اهداف جنگ با ایران را زیر سوال برده‌اند

مشرق نیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 01:36
برخی نیروهای آمریکایی حاضر در جنگ با ایران از اضطراب و نگرانی‌های امنیتی ناشی از این جنگ سخن گفته‌ و اهداف این درگیری را زیرسوال برده‌اند.

به گزارش مشرق، نیروهای آمریکایی حاضر در جنگ با ایران به‌طور فزاینده‌ای احساس ناراحتی می‌کنند و از اضطراب، نگرانی‌های امنیتی و اهداف نامشخص سخن می‌گویند.

به نوشته پایگاه خبری «کلش ریپورت»، برخی از این نیروها از نبود برنامه‌ریزی صحبت می‌کنند و یک مقام هشدار داده که هرگونه عملیات زمینی احتمالی «یک فاجعه کامل» خواهد بود.

بسیاری از نیروها هدف این جنگ را زیر سوال برده‌اند و برخی گفته‌اند: «ما نمی‌خواهیم برای اسرائیل بمیریم. ما نمی‌خواهیم مهره‌های سیاسی باشیم.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.