خبر مهم درباره حمله سایبری به زیرساخت های آب شهری ایران

اقتصادنیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 06:16
اقتصادنیوز: در پی انتشار خبری با موضوع حمله سایبری ارتش آمریکا به زیرساخت های آب شهری ایران ، وزارت نیرو در اطلاعیه ای این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در متن اطلاعیه وزارت نیرو آمده است: ارتش تروریست آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ رمضان و روزهای گذشته حملات کور و گسترده ای به زیرساخت های کشور داشته است و در این بین صنعت آب و برق نیز محل اصابت بیش از ۲ هزار حمله کور و وحشیانه بوده است.

صنعت آب و برق کشور با وجود تقدیم بیش از ۱۰ شهید و بیش از ۱۰۰ مجروح در این حوادث به صورت پیوسته خسارت های وارده را ترمیم کرده و پایداری شبکه آب و برق را حفظ کرده است.

در این بین تأکید می شود تاکنون ‌حمله سایبری گسترده به‌معنایی که زیرساخت های آب و برق کشور را به چالش بکشد از سوی ارتش تروریست آمریکا و رژیم صهیونیستی‌ رخ نداده است و این موضوع اساسا تکذیب می شود.

همچنین به ملت رشید ایران اسلامی اطمینان خاطر داده می شود، فرزندان شما در صنعت آب و برق به صورت شبانه روزی پای کار هستند و اجازه نخواهند داد نیات پلید و شوم دشمن غدار در خصوص آسیب به رفاه و آسایش عمومی جامعه محقق شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.