تکذیب حمله سایبری به زیرساخت های آب شهری کشور

همشهری آنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 08:40
در پی انتشار خبری با موضوع حمله سایبری ارتش تروریست آمریکا به زیرساخت های آب شهری ایران به نقل از وزیر نیرو، وزارت نیرو در اطلاعیه ای این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در متن اطلاعیه وزارت نیرو آمده است: ارتش تروریست آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ رمضان و روزهای گذشته حملات کور و گسترده ای به زیرساخت های کشور داشته است و در این بین صنعت آب و برق نیز محل اصابت بیش از ۲ هزار حمله کور و وحشیانه بوده است.

صنعت آب و برق کشور با وجود تقدیم بیش از ۱۰ شهید و بیش از ۱۰۰ مجروح در این حوادث به صورت پیوسته خسارت های وارده را ترمیم کرده و پایداری شبکه آب و برق را حفظ کرده است.

در این بین تأکید می شود تاکنون ‌حمله سایبری گسترده به‌معنایی که زیرساخت های آب و برق کشور را به چالش بکشد از سوی ارتش تروریست آمریکا و رژیم صهیونیستی‌ رخ نداده است و این موضوع اساسا تکذیب می شود.

همچنین به ملت رشید ایران اسلامی اطمینان خاطر داده می شود، فرزندان شما در صنعت آب و برق به صورت شبانه روزی پای کار هستند و اجازه نخواهند داد نیات پلید و شوم دشمن غدار در خصوص آسیب به رفاه و آسایش عمومی جامعه محقق شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.