علی‌آبادی: حمله به تأسیسات برقی، حمله به مردم است

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 15:04
وزیر نیرو گفت: تهدیدات غیرقانونی دشمن مغایر با قوانین بین‌المللی است و هرگونه حمله به تأسیسات برقی، به‌منزله حمله مستقیم به مردم تلقی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو در جریان بازدید از نیروگاه نیشابور با اشاره به آمادگی کامل نیروگاه‌های کشور برای تولید برق، بر تداوم تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان صنعت آب و برق تأکید کرد و گفت: ظرفیت تولید برق در کشور به میزان کافی وجود دارد.

وی افزود: نیروگاه‌های کشور آماده‌ تولید هستند و همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا هیچ‌گونه خللی در تأمین آب و برق ایجاد نشود.

وزیر نیرو با اشاره به قرار داشتن در ایام غیرپیک مصرف برق، تصریح کرد: در شرایط فعلی، ظرفیت تولید برق به‌گونه‌ای است که حتی امکان تأمین برق مورد نیاز مناطق مختلف نیز وجود دارد.

عضو کابینه دولت چهاردهم با هشدار نسبت به تهدیدات خارجی اظهار کرد: تهدیدات غیرقانونی دشمن آمریکایی-صهیونیستی مغایر با قوانین بین‌المللی است و هرگونه حمله به تأسیسات برقی، به‌منزله حمله مستقیم به مردم تلقی می‌شود.

علی‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایط به‌سمتی پیش نرود که جنگ وارد مراحل غیرانسانی شود و هرچه سریع‌تر شاهد صلح و آرامش باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.