تخلیه فرودگاه بن‌گوریون پس از موج تازه حملات موشکی ایران

اقتصادنیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 15:10
اقتصادنیوز: حملات موشکی جدید ایران بار دیگر باعث تعطیلی فرودگاه بین الملی بن گوریون در تل آویو شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تمام افراد و مسافران حاضر در فرودگاه بن گوریون در پی دور جدید حملات موشکی ایران به سرزمین های اشغالی و بلند شدن صدای آژیرهای خطر، تخلیه شدند.

 به نقل از الجزیره،این گزارش می افزاید که تمامی این افراد به پناهگاه ها منتقل شده اند و فرودگاه تعطیل شده است.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی ساعتی پیش، از شلیک موج تازه‌ای از موشک های ایرانی به سوی سرزمین های اشغالی خبر داد.

بر اساس اعلام جبهه داخلی رژیم صهیونیستی، موج جدید حملات موشکی ایران باعث شده صدای آژیرهای خطر در تل آویو و مرکز اسرائیل به صدا در آید. بر اساس این گزارش، آژیرهای خطر در جنوب سرزمین های اشغالی و مرزهای غزه نیز فعال شده است.

صدای آژیرهای خطر همچنین در منطقه النقب جنوبی و اسدود واقع در جنوب تل آویو و همچنین در منطقه عسقلان نیز به گوش رسیده است. ارتش رژیم صهیونیستی شلیک موج تازه ای از موشک های ایرانی به سمت سرزمین های اشغالی را تایید کرده است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.