محکومیت نقض حقوق مردم ایران توسط رئیس‌جمهور آلمان قابل تحسین است

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 05:37
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: محکومیت نقض حقوق مردم ایران توسط رئیس‌جمهور آلمان قابل تحسین است.

محکومیت نقض حقوق مردم ایران توسط رئیس‌جمهور آلمان قابل تحسین است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای عراقچی، با بازنشر سخنان رئیس‌جمهور آلمان، موضع فرانک-والتر اشتاین‌مایر را میان سران غربی کم‌سابقه دانست و نوشت: حقوق بین‌الملل در عمل رو به زوال است؛ این واقعیتی که از استاندارد‌های دوگانه غرب در قبال غزه، نسبت به اوکراین و نیز سکوت در برابر تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران ناشی می‌شود.

فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهوری آلمان در اظهار نظری صریح، تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل علیه ایران را نقض حقوق بین‌الملل توصیف کرد.

وی همچنین با تردید در مبنای ادعایی آغاز جنگ افزود که توجیه مطرح‌شده درباره وجود «تهدید فوری» علیه اهداف آمریکایی، قانع‌کننده نیست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.