اذعان آمریکایی‌ها به خسارات سنگین پایگاه‌های خود در حملات ایران

الف پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 13:26
نیویورک‌ تایمز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که ایران آسیب زیادی به پایگاه‌های آمریکا وارد ساخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه اعترافات آمریکایی‌ها به دریافت ضربات سنگین از ایران در طول جنگ جاری، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی اذعان کرد که حملات ایران، به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه آسیب زیادی رسانده و منجر به تغییر روش‌های عملیاتی آنها شده است.

 

این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که حملات ایران نیروهای آمریکایی را مجبور به عملیات از راه دور کرده است.

 

بر اساس این گزارش، مقامات آمریکایی تأکید کردند که حملات ایران پایگاه‌های حیاتی نیروهای آمریکایی را هدف قرار داده و منجر به خسارات مادی قابل توجهی در تأسیسات شناسایی، تدارکات و فرماندهی شده است.

مقامات مذکور که نام آنها فاش نشده است، توضیح دادند که این حملات نیروهای آمریکایی را وادار به تغییر روش‌های عملیاتی خود کرده است، از جمله انجام برخی عملیات از راه دور برای تضمین ایمنی پرسنل و کاهش تلفات، آن هم در بحبوحه تشدید تنش‌های منطقه‌ای.

 

ایران در پاسخ به تجاوز آمریکا-اسرائیل به خاک خود، همچنان به هدف قرار دادن تمامی پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و رژیم اشغالگر، در چارچوب عملیات "وعده صادق 4" که توسط نیروهای مسلح اجرا می‌شود، ادامه می‌دهد.

 

نیروهای مسلح کشورمان تاکید کرده‌اند که نیروهای آمریکایی را حتی در هتل‌هایی که در آن اقامت دارند، تعقیب خواهند کرد و نظامیان آمریکایی در هیچ مکانی در امان نخواهند بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.