وزیر خارجه پاکستان با عراقچی تلفنی گفت وگو کرد

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 01:10
وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در تازه‌ترین گفت وگوی تلفنی، پیرامون تحولات منطقه‌ای و ابتکارات صلح در راستای توقف جنگ تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، سناتور محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر خارجه این کشور در گفت وگویی تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیرامون آخرین تحولات جاری در منطقه‌ تبادل نظر کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در اسلام‌آباد، طرف پاکستانی بر لزوم کاهش تنش‌ها تأکید کرد و گفت که گفت‌ وگو و دیپلماسی همچنان تنها راه عملی برای صلح پایدار است.

وی همچنین بر اهمیت پایان دادن به همه حملات و خصومت‌ها تأکید کرد.

رایزنی‌های عراقچی و اسحاق دار در آستانه نشست چهار جانبه وزیران خارجه پاکستان‌، عربستان، مصر و ترکیه صورت می‌گیرد که قرار است روز یکشنبه در اسلام‌آباد برگزار شود.

هدف از این رویداد منطقه‌ای، تلاش‌های جمعی برای توقف جنگ در خاورمیانه و پیشبرد مذاکرات صلح اعلام شده است.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.