انصارالله: تصمیم ورود به جنگ از پیش گرفته شده بود

مشرق نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 01:55
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی گفت که تصمیم به ورود مستقیم به جنگ در کنار ایران و لبنان از پیش اتخاذ شده بود و منتظر برخی تحرکات بودیم.

به گزارش مشرق، محمد البخیتی در گفت وگو با شبکه المیادین افزود: کشورهای عربی و اسلامی باید در کنار هر کشوری که مورد تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند بایستند.

وی اضافه کرد: برای وارد کردن فشار بر دشمن، راهبردهای جدیدی را در پیش خواهیم گرفت و پاسخ ما تدریجی خواهد بود.

البخیتی در ادامه شهادت خبرنگاران شبکه‌های المیادین و المنار را تسلیت گفت و تصریح کرد: شهادت آنها نشان داد که میدان جهاد گسترده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، گفت: آگاهی و هوشیاری بسیار مهم است و اگر در نبرد آگاهی بخشی پیروز شدیم، نبرد نظامی آسان خواهد بود و به همین دلیل دشمن روزنامه نگاران را هدف قرار می‌دهد.

البخیتی افزود: تظاهرات‌های این روزهای ملت ایران برای تائید رهبران خود نشانه بیداری و هوشیاری آنها و دیگر ملت‌ها و باطل کردن ادعاهای آمریکایی‌ها است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.