به گزارش مشرق، محمد البخیتی در گفت وگو با شبکه المیادین افزود: کشورهای عربی و اسلامی باید در کنار هر کشوری که مورد تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار میگیرند بایستند.
وی اضافه کرد: برای وارد کردن فشار بر دشمن، راهبردهای جدیدی را در پیش خواهیم گرفت و پاسخ ما تدریجی خواهد بود.
البخیتی در ادامه شهادت خبرنگاران شبکههای المیادین و المنار را تسلیت گفت و تصریح کرد: شهادت آنها نشان داد که میدان جهاد گسترده است.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، گفت: آگاهی و هوشیاری بسیار مهم است و اگر در نبرد آگاهی بخشی پیروز شدیم، نبرد نظامی آسان خواهد بود و به همین دلیل دشمن روزنامه نگاران را هدف قرار میدهد.
البخیتی افزود: تظاهراتهای این روزهای ملت ایران برای تائید رهبران خود نشانه بیداری و هوشیاری آنها و دیگر ملتها و باطل کردن ادعاهای آمریکاییها است.












