سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متجاوزان آمریکایی - صهیونیستی هر روز بیشتر هدف واقعی خود از این جنگ را آشکار میکنند؛ ضربه زدن به بنیانهای علم و دانش ایران و میراث فرهنگی ایرانیان با هجوم نظاممند به دانشگاهها، مراکز علمی - پژوهشی، آثار و ابنیه تاریخی و دانشمندان برجسته.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای اسماعیل بقایی در صفحه مجازی خود با توجه به جنایتهای دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی در حمله به دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی، نوشت: دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه علم و صنعت تهران، تنها دو دانشگاه از دهها دانشگاه و مرکز پژوهشی هستند که در ۳۰ روز گذشته در جنگ متجاوزان علیه ملت ایران، به آنها حمله شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: آنچه را با عنوان «برنامه هستهای» و «تهدید قریبالوقوع» دلیل این حمله نظامی مطرح کردهاند، چیزی جز بهانههایی سخیف و ساختگی برای پوشاندن نیتهای واقعی آنها نیست.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.