تاج: باید قدردان مردم ایران بود

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 08:27
رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در تجمع مردمی، گفت: باید قدردان ملت همیشه در صحنه ایران بود.
تاج: باید قدردان مردم ایران بود
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی تاج در حاشیه حضور خود در موکب باشگاه پرسپولیس و استقلال، اظهار داشت: تمام وجود ما از این مردم است و هر وقت شب‌ها به این تجمعات می‌آییم لذت می‌بریم. جامعه ورزش هم مثل سایر اقشار است. الان همراه با پیمان حدادی، علی تاجرنیا و همه دوستان اینجا بودیم. کار درست این است که قدر این مردم را بدانیم. این جنگ با پیروزی تمام می‌شود، اما نباید یادمان برود که به این مردم بدهکار هستیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره اقدام نمادین بازیکنان تیم ملی برای نشان دادن کوله پشتی پیش از بازی با نیجریه به یاد شهدای میناب، گفت: ما ۲ بازی پیش‌بینی کرده بودیم که در اردن لغو شد، اما فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت و دیدار با نیجریه و کاستاریکا را به ترکیه برد. آنجا هم بازیکنان یک کار عالی انجام دادند. کشوری مثل آمریکا وقتی ۱۷۰ دانش آموز را شهید کرده و بانوان ملی‌پوش ما را به گروگان می‌گیرد، چهره واقعی خودش را نشان می‌دهد. برای بازی بعدی هم یک سورپرایز خیلی خوب خواهیم داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.