آمریکا در معرض از دست دادن ده ها میلیارد دلار کشورهای حاشیه خلیج فارس

خبرگزاری مهر یکشنبه 09 فروردین 1405 - 12:47
کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس اعلام کرده‌اند اگر جنگ ادامه پیدا کند، ممکن است ده ها میلیارد دلار از سرمایه‌گذاری‌های خود را از اقتصاد آمریکا خارج کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه «آلترنت» در گزارشی نوشته است که کشورهای جنوب خلیج فارس به دولت آمریکا اطلاع داده‌اند در صورت تداوم جنگ، ناچار خواهند شد ده‌ها میلیارد دلار از سرمایه‌های خود را از بازار آمریکا خارج کنند.

بر اساس این گزارش، اعضای دولت دونالد ترامپ از هزینه‌های بسیار سنگین جنگ با ایران که به صدها میلیارد دلار می‌رسد، به شدت نگران شده‌اند.

در همین حال آنچه بیش از همه موجب نگرانی شده، هشدار کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است که اعلام کرده‌اند اگر شرایط فعلی ادامه یابد، طی چند هفته آینده مجبور خواهند شد بخش قابل توجهی از سرمایه‌گذاری‌های خود را از آمریکا خارج کنند؛ رقمی که ده‌ها میلیارد دلار برآورد می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.