عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خسارات وارد شده به مجتمعهای فولاد مبارکه و خورستان قابل جبران است و هیچ آسیبی به زندگی مردم نخواهد رسید.
به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت
خبرگزاری صدا و سیما، مصطفی طاهری افزود: ما در کل زنجیره فولاد به خودکفایی رسیدهایم و مهندسانمان میتوانند بلافاصله بخشهای آسیب دیده را طراحی و تکمیل کنند، ضمن اینکه ما ظرفیت مازاد در تولید فولاد داشتیم بنابراین خسارات وارد شده به این مجتمعها قابل جبران است.
وی گفت: تولید فولاد یکی از ظرفیتهای مهم و از نقاط قوت کشورمان است که کاملا داخلی سازی شده است.
طاهری افزود: هم اکنون وزارت صمت باید به سرعت ورود کند و نسبت به ترمیم بخشهای آسیب دیده مجتمعهای فولاد مبارکه و خوزستان در کمترین زمان ممکن اقدام کند.
وی گفت: حمله به کارخانجات نشان داد که قلاده سگ هار رژیم منحوس صهیونیستی واقعا دست ترامپ هم نیست زیرا وقتی پیش از این زیرساختهایمان را مورد حمله قرار داد، ترامپ در توییتی گفته بود که این اقدام بدون اجازه او انجام شده و بعد از این تکرار نخواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ادامه داد: بی تردید رژیم منحوس صهیونیستی در قبال حمله به تاسیسات برقی و زیرساختهای صنعتی کشورمان پاسخ محکمی را خواهد گرفت، همچنین هر شرکتی که آمریکا در منطقه در آن سهامی داشته باشد هدف مشروع خواهد بود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.