اسحاق دار، عراقچی را در جریان نشست چهارجانبه وزرای خارجه پاکستان، ترکیه، مصر و عربستان درباره توقف جنگ قرار داد

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 13:56
وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با همتای پاکستانی، تحولات منطقه را با توجه به تداوم تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و محمد اسحاق‌دار، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان شامگاه شنبه به صورت تلفنی گفتگو کردند.

در این گفتگو، تحولات منطقه با توجه به تداوم تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران مورد بررسی قرار گرفت. 

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشریح جنایات ارتکابی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران به ویژه حمله به زیرساخت‌های عمومی، مدارس، بیمارستان‌ها، مراکز علمی و مناطق مسکونی، بر مسئولیت همه کشورهای منطقه و جامعه جهانی برای مقابله با فروپاشی همه هنجارهای حقوقی بین‌المللی به واسطه قانون‌شکنی و جنایات شنیع این دو رژیم علیه انسانیت تاکید کرد.

معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان هم ضمن تاکید بر موضع اصولی کشورش در محکومیت تجاوز نظامی به حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی ایران، وزیر امور خارجه کشورمان را در جریان تلاش‌های کشورش برای توقف جنگ از جمله برگزاری نشست چهارجانبه وزرای خارجه کشورهای پاکستان، ترکیه، مصر و عربستان در اسلام آباد قرار داد و ابراز امیدواری کرد با مساعی جمیله و تلاش‌های کشورهای منطقه شاهد توقف فوری جنگ و بازگشت امنیت و آرامش به منطقه باشیم.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.