شبکه قطری از حمله اسرائیل به دفترش در تهران خبر داد

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 15:13
شبکه قطری «العربی» از حمله موشکی اسرائیل به دفترش در تهران خبر داد که طبق اعلام این رسانه، به خسارت گسترده و توقف پخش زنده منجر شده است.

به گزارش خبرآنلاین، شبکه خبری قطری «العربی» خبر داد که ساختمان محل استقرار دفتر این شبکه در تهران هدف حمله اسرائیل  قرار گرفت و خسارت دید.

طبق گزارش فارس، این شبکه در پستی در ایکس اعلام کرد «یک موشک اسرائیلی ساختمان شبکه العربی را در پایتخت (ایران) تهران هدف قرار داد... خسارت گسترده است و پخش زنده متوقف شد».

به گزارش سی‌ان‌ان، تصاویری از داخل دفتر پنجره‌های شکسته، شیشه‌های خردشده و آوار را نشان می‌دهد. 

در بیرون ساختمان هم تصاویر حاکی از خیابان‌ها پوشیده از آوار و همچنین آسیب به ساختمان‌های اطراف است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.