حمله اسرائیل به ساختمان شبکه العربی در تهران

اقتصادنیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 15:42
اقتصادنیوز: شبکه قطری «العربی» از حمله موشکی اسرائیل به دفترش در تهران خبر داد که طبق اعلام این رسانه، به خسارت گسترده و توقف پخش زنده منجر شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،شبکه خبری قطری «العربی» خبر داد که ساختمان محل استقرار دفتر این شبکه در تهران هدف حمله اسرائیل قرار گرفت و خسارت دید.

 این شبکه در پستی در ایکس اعلام کرد «یک موشک اسرائیلی ساختمان شبکه العربی را در پایتخت (ایران) تهران هدف قرار داد... خسارت گسترده است و پخش زنده متوقف شد».

به گزارش سی‌ان‌ان، تصاویری از داخل دفتر پنجره‌های شکسته، شیشه‌های خردشده و آوار را نشان می‌دهد. 

در بیرون ساختمان هم تصاویر حاکی از خیابان‌ها پوشیده از آوار و همچنین آسیب به ساختمان‌های اطراف است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.