اکونومیست: ایران در حال پیروزی در جنگ انرژی است

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 16:31
اکونومیست با اشاره به افزایش ۲ برابری درآمد نفتی ایران از زمان جنگ نوشت: ایران در حال پیروزی در جنگ انرژی است.

به گزارش خبرآنلاین،اکونومیست طی گزارشی نوشت: به مدت نیم قرن، پادشاهی‌های نفتی خاورمیانه خود را به عنوان تأمین‌کنندگان قابل اعتماد نفت کم‌هزینه معرفی کرده‌اند اما جنگ سوم خلیج فارس، که اکنون در پنجمین هفته خود است، این تصویر را در هم شکسته است.

تسنیم در خبری نوشت:این نشریه اقتصادی افزود: با بسته شدن تنگه هرمز تا حد زیادی، ۱۵ درصد از نفت جهان نمی‌تواند به مشتریان خود برسد. تمام کشورهای خلیج فارس تولید خود را کاهش داده‌اند و شاهد کاهش درآمدهای صادراتی بوده‌اند اما یک کشور در این زمینه استثناء بوده است.

در حالی که نفتکش‌های ایران همچنان در تنگه تردد می‌کنند ایران اکنون تقریباً دو برابر بیشتر از قبل از شروع بمباران‌های آمریکا و اسرائیل در ۲۸ فوریه، نفت می‌فروشد.

این گزارش با بیان این که پیروز نبرد در میدان هنوز یک مسئله است تاکید کرد ایران در حال پیروزی در جنگ انرژی است.

۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید