
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمید ساعدپناه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در نشست بررسی وضعیت پیشرفت هوشمندسازی کنتورهای برق نواحی بندرعباس در طرح ملی جهش نصب کنتورهای هوشمند خانگی و تجاری بر لزوم تداوم جدی فرایند هوشمندسازی تاکید کرد.
وی با اشاره به وضعیت پیشرفت طرح جهش هوشمندسازی لوازم اندازهگیری در نواحی چهارگانه بندرعباس، به ارزیابی عملکرد نواحی پرداخت و اظهار کرد: این طرح که از ۱۶ مهرماه ۱۴۰۴ آغاز شده است، تاکنون منجر به تعویض و هوشمند شدن حدود ۱۷ هزار ۵۰۰ دستگاه کنتور تعرفههای تجاری و مسکونی در این نواحی شده است.
به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در مجموع، در کل استان هرمزگان حدود ۲۹۰۰۰ دستگاه کنتور هوشمند شده است.
ساعدپناه، در این نشست بر لزوم تداوم هوشمندسازی تأکید کرد و گفت: استان هرمزگان این طرح را در اولویت قرار داده و امسال با جدیت بیشتری ادامه میدهیم.
وی افزود: هوشمند سازی نقش مهمی در مدیریت مصرف برق دارد و باید با شتاب بیشتری اجرا شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان تاکید کرد: به رغم بحران حمله دشمن صهیونیستی -آمریکایی به میهن اسلامی و استان هرمزگان، برنامههای تأمین و توزیع برق پایدار در مناطق روستایی و شهری همچنان اجرایی میشود و ما در کنار مردم و مشترکین برق خواهیم بود.
وی بیان کرد:این اقدامات نشاندهنده عزم جدی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به مشترکان خود است.