لیگ برتر بدون خارجی‌ها برگزار می‌شود!؟

خبرورزشی یکشنبه 09 فروردین 1405 - 17:43
باشگاه های لیگ برتری کار سختی برای راضی کردن خارجی های خود برای بازگشت به ایران دارند.

حدود یکماه است که تمرینات تیم‌های لیگ برتری و دیدارهای لیگ لغو شده و شرایط جنگی حاکم بر کشور اجازه برگزاری دیدارهای لیگ برتر را نمی‌دهد. بازیکنان و مربیان خارجی تیم‌های لیگ برتری هم راهی کشورهای خود شدند و منتظر هستند تا ببینند شرایط برای ادامه لیگ مهیا است یا خیر. مدیران فدراسیون و سازمان لیگ اصرار دارند بازی‌ها از سر گرفته شود و به صورت متمرکز در چند شهر برگزار شود. در جلسه‌ای هم که امروز برگزار شد، در مورد چگونگی برگزاری رقابت‌ها بحث و گفت و گو انجام شد و گویا دو باشگاه بزرگ پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال هم موافقت خود را با ادامه لیگ اعلام کردند.

اینکه لیگ چه زمانی، در چه شهرهایی و به چه شکلی ادامه پیدا می‌کند، فعلا مشخص نیست ولی یکی از بزرگترین مشکلات باشگاه‌ها، به خصوص تیم‌های بزرگ، مربوط به بازیکنان خارجی شان است. به طور حتم با ادامه جنگ در ایران، کمتر بازیکن و مربی خارجی حاضر به بازگشت خواهد شد و در این صورت شرایط به خصوص برای تیم‌های مدعی قهرمانی خیلی سخت می‌شود؛ چرا که وابستگی زیادی به خارجی‌های خود دارند. حال باید دید لیگ برتر بدون خارجی‌ها برگزار و به پایان می‌رسد و یا اینکه حداقل بعضی از آن‌ها حاضر به آمدن به ایران در این شرایط خواهند شد.

بیشتر بخوانید: عجیب‌ترین تصمیم قلعه‌نویی؛ بازگشتی که ناموفق بود!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.