نشست وزرای خارجه پاکستان، عربستان، مصر و ترکیه درباره جنگ در ایران  

الف یکشنبه 09 فروردین 1405 - 18:06
نشست وزرای خارجه پاکستان، عربستان، مصر و ترکیه برای بررسی توقف تنش‌ها در منطقه از ساعتی پیش در اسلام‌آباد آغاز شد.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، نشست وزرای خارجه پاکستان، عربستان، مصر و ترکیه در اسلام‌آباد برای بررسی توقف تنش‌ها در منطقه آغاز شد.

وزرای خارجه پاکستان، عربستان، مصر و ترکیه امروز یکشنبه در اسلام‌آباد گرد هم آمده اند تا درباره تلاش‌ها برای توقف جنگ در خاورمیانه گفتگو کنند.

اسحاق دار وزیر خارجه پاکستان در این رابطه گفت که انتظار می‌رود این نشست چهارجانبه طیف وسیعی از مسائل، از جمله تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ در منطقه را مورد بررسی قرار دهد.

بدر عبدالعاطی وزیر خارجه مصر و هاکان فیدان همتای ترکیه‌ای او شنبه شب وارد اسلام‌آباد شدند. فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان نیز بعدازظهر یکشنبه برای شرکت در این نشست وارد پایتخت پاکستان شد. انتظار می‌رود این نشست تا فردا دوشنبه ادامه یابد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.