
احسان جان محمدی رئیس هیئت مدیره انجمن سی ان جی کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: انجمن صنفی سی ان جی کشور با همکاری شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران و جایگاه داران سی ان جی در سراسر کشور با ایجاد پویش «همدلی انرژی؛ CNG برای ایران» برای رفاه حال هموطنان کشور نسبت به رایگان کردن عرضه سوخت سی ان جی از مورخ ۱۷ اسفند ماه اقدام کرده است و روز به روز به تعداد جایگاههای که با صرف هزینه کرد شخصی خود به این پویش میپیوندند، اضافه میشود.
وی افزود: با راه اندازی این پویش و کمک مردم کشور، وضعیت عرضه سوخت در کشور به حالت پایدار بازگشته است.
جان محمدی بیان کرد: طی ۲۰ روز گذشته، حدود ۷۰ درصد از جایگاههای CNG سراسر کشور با مشارکت داوطلبانه در قالب پویش «همدلی انرژی؛ CNG برای ایران»، اقدام به عرضه رایگان گاز طبیعی فشرده (CNG) به خودروهای دوگانهسوز کردهاند.
رئیس هیئت مدیره انجمن سی ان جی کشور با قدردانی از همکاری مردم گفت: خوشبختانه با همکاری شهروندان و استفاده از سوخت CNG به جای بنزین در این روزهای حساس، فشار بر مصرف بنزین کاهش یافته و در هیچیک از جایگاههای بنزین مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد.
وی تأکید کرد: جایگاههای CNG در سراسر کشور همچنان بهصورت رایگان به خودروهای دوگانهسوز سوخت CNG عرضه میکنند و این اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی فعالان صنعت CNG و کمک به مدیریت مصرف سوخت کشور ادامه خواهد داشت.
رئیس هیئتمدیره انجمن CNG کشور از همراهی جایگاهداران، و همکاری مردم قدردانی کرد و از دارندگان خودروهای دوگانهسوز خواست همچنان از سوخت CNG بهعنوان سوختی پاک، اقتصادی و در دسترس استفاده کنند.
به گفته وی، استفاده از گاز سیانجی، علاوه بر حرکت برای استفاده از سوخت پاک، گامی برای تنوع سبد سوخت در کشور به شمار میرود.