
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «محمود محمودی» در مراسم آیین درختکاری گفت: این آیین با هدف گرامیداشت مقام شامخ شهدای مظلوم صنعت آب و برق و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار شد.
وی با اشاره به خدمات ارزنده و ماندگار شهدا، بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان ضروری است.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی کاشت نهال را نمادی از استمرار راه شهدا و تداوم حیات و پایداری در برابر توطئههای دشمنان نظام اسلامی برشمرد و افزود: هر نهالی که در خاک این مرز و بوم کاشته میشود، پیمانی دوباره با آرمانهای شهدا و تأکیدی بر ایستادگی در برابر زیادهخواهیهای استکبار جهانی است.
در این مراسم چند اصله نهال به یاد ۱۰ شهید صنعت آب و برق کاشته شد.