کنایه بقائی به آمریکا: امان از آن ۲ موشک «تاماهاوک»

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 21:06
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، به گزارش رسانه‌های آمریکایی مبنی بر کاهش سریع ذخیره موشک‌های تاماهاوک آمریکایی به دلیل استفاده مفرط آنها در تجاوز نظامی به ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش رسانه‌های آمریکایی مبنی بر کاهش سریع ذخیره موشک‌های تاماهاک آمریکایی به دلیل استفاده مفرط آنها در تجاوز نظامی علیه ایران، در  مطلبی شبکه اجتماعی ایکس با کنایه نوشت:

«اگر آن دو تاماهاوک را صرفه‌جویی نموده و به سمت مدرسه شجره طیبه میناب پرتاب نکرده بودند، الان می‌توانستند با افتخار آن دو موشک اضافی موجود در انبارشان را برای شلیک به سمت مدرسه‌ای دیگر  یا یک دانشگاه یا بیمارستان یا بنای تاریخی و فرهنگی استفاده کنند».

کنایه بقائی به گزارش یک رسانه آمریکایی: امان از آن ۲ موشک «تاماهاوک»

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.