اسپانیا: حمله به ایران باید متوقف شود

مشرق نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 21:53
وزیر خارجه اسپانیا بار دیگر تاکید کرد که تجاوز آمریکایی صهیونیستی به ایران باید متوقف شود.

به گزارش مشرق، خوزه مانوئل آلبارس، وزیر امور خارجه اسپانیا یکشنبه شب به وقت تهران متوقف شدن تجاوز تروریستی آمریکایی صهیونیستی به ایران را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، او در تماس تلفنی با ایمن صفدی، همتای اردنی خود بار دیگر درخواست برای گفتگو و مذاکره را به عنوان کلید خاورمیانه‌ای «باثبات و مرفه» تکرار کرد.

آلبارس در فضای مجازی نوشت : حملات ایران باید متوقف شود. اسپانیا از طرفین می‌خواهد که خویشتنداری و تنش‌زدایی کنند. گفتگو و مذاکره راه حل یک منطقه باثبات و مرفه است.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.