فوری | اطلاعیه وزارت نیرو درباره قطع برق در پایتخت‌: کمتر از ۲۰ دقیقه مشکل را حل می‌کنیم

همشهری آنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 22:20
در پی حمله‌ ناجوانمردانه دشمن آمریکایی - صهیونیستی به تأسیسات برق استان تهران و خاموشی برخی نقاط تهران و البرز، وزارت نیرو اطلاعیه داد.

به گزارش همشهری آنلاین، وزات نیرو با انتشار اطلاعیه‌ای فوری اعلام کرد: دقایقی پیش در پی حملات به تأسیسات صنعت برق در استان تهران و بخشی از شهر تهران و استان البرز برق این مناطق قطع شده است.

این وزارتخانه در عین حال تأکید کرد که در تلاش برای حل مشکل است‌.

یکی از معاونین وزیر نیرو هم در این خصوص توضیح داد: بر اثر اصابت ترکش به یکی از دکل‌های فشار قوی در ورودی کرج ۵ پست توزیع از مدار خارج شده‌اند که همکاران فنی برای تعمیر به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان این‌ ‌که یک پست انتقال در بخش‌هایی از شرق تهران در اثر حملات از مدار خارج شده، خاطرنشان کرد که برق تهران زودتر از استان البرز شبکه برمی‌گردد.

این مقام وزارت نیرو در پایان به مردم اطمینان داد که برق پایتخت کمتر از ۲۰ دقیقه به مرور برخواهد گشت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.