
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «مصطفی رجبی مشهدی» با اشاره به آسیب دیدن چند پست توزیع برق در حملات دشمن گفت: در اثر اصابت ترکش به یکی از دکلها در ورودی شهر کرج خط انتقال برق از مدار خارج شد و در پی آن چند پست فوق توزیع هم زده شد.
وی افزود: تیم عملیاتی اعزام شده و درحال بازگرداندن شبکه هستند و تا ساعاتی دیگر پستهایی که از مدار خارج شده بودند به شبکه بازگردانده میشوند.
معاون وزیر نیرو بیان کرد: در شرق تهران هم یک پست توزیع برق بر اثر حملات دشمن از مدار خارج شده است که جای نگرانی نیست و در کمتر از ۲۰ دقیقه وصل میشود.