معاون وزیر نیرو: اصابت ترکش به دکل ورودی کرج موجب خروج چند پست برق از مدار شد

اقتصادنیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:05
اقتصادنیوز: معاون وزیر نیرو درباره وضعیت تهران اظهار کرد: در بخش‌هایی از شرق تهران از جمله تپه‌رسالت و نظام‌آباد نیز یک پست انتقال در اثر حملات امشب از دست رفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مصطفی رجبی‌مشهدی معاون وزیر نیرو، شامگاه یکشنبه طی گفت‌وگویی با اشاره به وقوع آسیب در بخشی از شبکه برق کرج گفت: بر اثر اصابت ترکش به یکی از دکل‌ها در ورودی شهر کرج، ایستگاه انتقال از مدار خارج شد و در پی آن پنج تا شش پست فوق‌توزیع نیز از دسترس خارج شدند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی به محل اعزام شده‌اند و عملیات بازگرداندن شبکه از همان لحظه آغاز شده است. به‌گفته او، پست‌های خارج‌شده به‌تدریج به مدار بازمی‌گردند و بخش‌های آسیب‌دیده نیز تعمیر خواهند شد.

معاون وزیر نیرو درباره وضعیت تهران اظهار کرد: در بخش‌هایی از شرق تهران از جمله تپه‌رسالت و نظام‌آباد نیز یک پست انتقال در اثر حملات امشب از دست رفت. با این حال پیش‌بینی ما این است که شبکه این مناطق زودتر از استان البرز برقرار شود و کمتر از ۲۰ دقیقه به‌تدریج وضعیت به حالت عادی برمی‌گردد.

رجبی‌مشهدی با اشاره به نبود جای نگرانی برای شهروندان نسبت به این اختلالات تأکید کرد: نیروهای عملیاتی در حال رسیدگی سریع به موضوع هستند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.