اصابت ترکش به یکی از نیروگاه‌های خورشیدی در حال بهره برداری کشور

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:17
یکی از نیروگاه‌های خورشیدی که در آخرین روز سال گذشته به شبکه برق کشور وصل شده بود، بر اثر اصابت ترکش، دچار خسارت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، یکی از نیروگاه‌های خورشیدی که در آخرین روز سال گذشته به شبکه برق کشور وصل شده بود، بر اثر اصابت ترکش، دچار خسارت شد.

 براساس این گزارش، براثر اصابت ترکش ناشی از جمله هوایی، ۱۷ صفحه خورشیدی در این نیروگاه خصوصی، دچار آسیب شد.

صفحه‌های آسیب دیده اکنون تعویض و نیروگاه با ظرفیت کامل دوباره در مدار بهره برداری قرار گرفت.

این نیروگاه با ظرفیت ۳ مگاوات با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.