فرمانده هوافضای سپاه: تقاص تعرض به زیرساخت‌های ایران در حال انجام است

اقتصادنیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 23:52
اقتصادنیوز: فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‌تقاص تعرض به زیرساخت‌های ایران، باانهدام صنایع راهبردی مرتبط بادشمن امریکایی-صهیونی درمنطقه درحال انجام است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، سید مجید موسوی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‌تقاص تعرض به زیرساخت‌های ایران، باانهدام صنایع راهبردی مرتبط بادشمن امریکایی-صهیونی درمنطقه درحال انجام است.

تااین لحظه: صنایع شیمیایی نئوت حوواف سرزمین‌های اشغالی، یک پالایشگاه، دو مجتمع‌ فولاد، دو ابَرمجتمع آلومینیوم و این حملات دردآور ادامه دارد تا درد را در چشمانتان ببینیم.

مجید موسوی

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.