ارتش: حمله پهپادی به ایستگاه رادار و محل استقرار نیروهای آمریکا در امارات

عصر ایران دوشنبه 10 فروردین 1405 - 14:01
ارتش جمهوری اسلامی در اطلاعیه‌ای از مورد اصابت قرار گرفتن ایستگاه‌های رادار و محل استقرار نیروهای آمریکا در امارات توسط پهپادهای ارتش خبر داد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۴۸ خود اعلام کرد: مردم مقاوم و نستوه ایران اسلامی! پهپادهای هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از شب گذشته تا بامداد امروز، ایستگاه‌های رادار دشمن، مستقر در امارات که ماموریت کشف و رهگیری موشک‌ها و پهپادهای رزمی را به عهده داشت، مورد حمله قرار دادند. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این موج از حملات، پهپادهای انهدامی ارتش، محل استقرار نیروهای ارتش تروریست آمریکا در امارات را هدف قرار دادند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.