کشف و امحای بیش از ۴۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در حاجی‌آباد

خبرگزاری مهر دوشنبه 10 فروردین 1405 - 14:23
حاجی آباد- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی‌آباد از کشف و جمع‌آوری ۴۲۵ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در جریان بازدیدهای بهداشتی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تشدید نظارت‌های نوروزی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، تیم‌های سلامت محیط شهرستان حاجی‌آباد با حضور فعال در سطح شهر و روستاها، موفق به شناسایی و خروج از مصرف ۴۲۵ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاقد شرایط نگهداری مناسب از چرخه مصرف شدند.

مسعود دادرس در این خصوص گفت: این اقدامات با هدف صیانت از سلامت شهروندان و پیشگیری از بروز بیماری‌های ناشی از مصرف مواد غذایی ناسالم صورت گرفته است.

دادرس اظهار داشت: تیم‌های نظارت و بازرسی ما در ایام تعطیلات نوروزی نیز بدون هیچ‌گونه وقفه مشغول کنترل بهداشتی مراکز عرضه مواد غذایی هستند و با جدیت بر رعایت اصول بهداشت محیط نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور و حفظ آمادگی در وضعیت جنگی تصریح کرد: تیم‌های سلامت، هم‌پای سایر نیروهای خدمتگزار، در خط مقدم تأمین سلامت مردم ایستاده‌اند،علیرغم اینکه شرایط خاص کشور باعث نشده که فعالیت‌های بهداشتی متوقف شود؛ بلکه همکاران ما با احساس مسئولیت مضاعف در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در پایان از همه شهروندان خواست هرگونه تخلف بهداشتی یا عرضه مواد غذایی مشکوک را از طریق سامانه‌ ارتباطی ۱۹۰ گزارش کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.