سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: واحدهای صنعتی آسیب دیده از جنگ، میتوانند به اداره صنعت و معدن استان مربوطه خود مراجعه کنند.
به گزارش تحریریه صنعت
خبرگزاری صدا و سیما؛ محمدعلی زارعی سخنگوی وزارت صمت، در خصوص وضعیت واحدهای آسیب دیده در شهرکهای صنعتی، افزود: واحدهای آسیب دیده میتوانند به اداره صنعت و معدن استانها مراجعه کنند به نحوی که هر واحد باید به اداره صنعت و معدن همان استان مراجعه کند.
وی گفت: در ادارات یک فهرستی (چک لیست) در اختیار واحدها قرار میگیرد تا جزئیات آسیبها را در آن اعلام و برآورد اولیه درج شود.
به گفته وی، توسط کارشناسان رسمی ادارات صنعت و معدن استانها رقم برآوردهای اولیه مورد بررسی قرار میگیرد در صورت نهایی بودن رقم برآورد خسارت، موضوع به معاونت برنامه ریزی وزارت صوت برای پرداخت ارسال میشود.
سخنگوی وزارت صمت اضافه کرد: اگر خسارت جزئی باشد متولی پرداخت تسهیلات اداره صمت و معدن استانها هستند، اما اگر رقم بالا باشد معاونت برنامه ریزی وزارت صمت متولی پرداخت تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی خواهد بود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.