لیگ فقط برای استقلال و پرسپولیس نیست!

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 15:51
مدیرعامل چادرملو نسبت به برگزاری جلسه مدیران فدراسیون با مدیران عامل استقلال و پرسپولیس گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز بحث های زیادی را در این خصوص به وجود آورده است.

به نقل از ورزش سه، علیرضا بابایی مدیرعامل باشگاه چادرملو در خصوص اینکه سازمان لیگ اعلام کرده ادامه مسابقات لیگ برتر در ماه اردیبهشت به صورت متمرکز در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود، به خبرگزاری آنا گفت: دغدغه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اتمام این فصل از مسابقات باشگاهی لیگ برتر است و چنین دغدغه‌ای در سال جام جهانی و در شرایط جنگی ایران اسلامی ارزشمند و مهم است.

او ادامه داد: خوب بود در جلسه مهدی تاج و حیدر بهاروند که روسای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تنها علی تاجرنیا و پیمان حدادی مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس حضور نداشتند و از دیگر باشگاه‌ها به‌خصوص باشگاه‌های صنعتی هم نمایندگانی حضور پیدا می‌کردند چون لیگ برتر منوط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست.

بابایی در بخش بعدی صحبت های خود گفت: با احترام به دغدغه‌های فدراسیون و سازمان لیگ، پیش از این صحبت‌هایی با کادرفنی و سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان خود داشتیم و با توجه به تصمیم اعلام شده از سوی سازمان لیگ، جلسات دیگری را با کادرفنی و دیگر عوامل تیم برگزار می‌کنیم و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.