ضرورت آغاز مدیریت مصرف گاز از بخش‌های دولتی

صدا و سیما دوشنبه 10 فروردین 1405 - 17:12
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، دنبال کردن جدی طرح‌های اصلاح الگوی مصرف و برنامه‌های بهینه‌سازی در سال ۱۴۰۵ را با تأکید بر مدیریت مصرف در بخش‌های دولتی و به‌ویژه اداره‌های گاز و شرکت‌های تابعه خواستار شد.

لزوم آغاز مدیریت مصرف گاز از بخش‌های دولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست ویدئوکنفرانسی با مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی ضمن تأکید بر لزوم تداوم اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی مصرف گفت: مردمی‌سازی صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی از طریق شرکت‌های کارور از مهمترین اقدام‌های شرکت ملی گاز بوده است و اجرای آن بدون مشارکت مؤثر مردم امکان‌پذیر نیست.

وی همچنین از تلاش تمام‌وقت مدیران، رؤسا، امدادگران و کارکنان صنعت گاز در بخش تعمیرات، رفع اشکالات فنی، پایداری جریان گاز مشترکان در دوران جنگ تحمیلی و صیانت از شبکه در مناطق آسیب‌دیده قدردانی کرد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر نقش کلیدی سرمایه انسانی در تحقق اهداف راهبردی صنعت گاز، تصریح کرد: در اوضاع کنونی تلاش‌ها و ایستادگی کارکنان صنعت گاز در خط مقدم خدمات‌رسانی به مردم شریف کشور، نشان‌دهنده روحیه جهادی آنان است.

توکلی با اشاره به ضرورت قرائت کنتور‌های گاز مشترکان، گفت: لازم است شرکت‌های گاز استانی با رعایت نکات لازم قرائت کنتور‌های گاز و صدور صورتحساب مشترکان را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت مصرف باید پیش از هر مسئله‌ای از بخش‌های دولتی و به‌ویژه از خود اداره‌های گاز و شرکت‌های تابعه آغاز شود، بیان کرد: در مدیریت مصرف، رویکرد ما این بوده است که از خود دولت، بهینه‌سازی مصرف آغاز شود، بر همین اساس و در چارچوب مصوبه هیئت وزیران، برنامه‌هایی برای کنترل و پایش دقیق مصرف گاز در اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی اجرا شده که خوشبختانه نتایجی قابل‌توجه داشته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.