نحوه فعالیت بانک‌های تهران از ۱۵ فروردین

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
   بانک‌های تهران از شنبه با حضور ۲۰ درصد کارکنان به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام استانداری تهران، فعالیت بانک‌های مستقر در استان از روز شنبه ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ با رویکرد حفظ خدمات بانکی و کاهش حضور کارکنان ادامه خواهد یافت.

طبق این تصمیم، واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با حداقل ۲۰ درصد نیروی انسانی به صورت حضوری فعالیت می‌کنند تا ضمن تداوم ارائه خدمات، شرایط لازم برای مدیریت حضور کارکنان نیز فراهم شود.

همچنین دست‌کم ۳۰ درصد شعب بانک‌ها در سطح استان فعال خواهند بود و ارائه خدمات بانکی به شهروندان ادامه پیدا می‌کند. در این میان، شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات نیز در زمره شعب فعال قرار دارند تا نیازهای تخصصی‌تر مشتریان بانکی نیز بدون وقفه پاسخ داده شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.