درآمد نفتی ایران دو برابر شد

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
به گفته اکونومیست، ایران در جنگ انرژی پیروز شده و درآمدهای نفتی خود را دو برابر کرده است.

به گزارش مشرق؛ اکونومیست اعلام کرده که ایران اکنون تقریباً دو برابر درآمد روزانه خود از فروش نفت را نسبت به قبل از شروع بمباران‌های آمریکا و اسرائیل در ۲۸ فوریه، کسب می‌کند.

ممکن است ایران در میدان نبرد شکست بخورد، اما آن‌ها در حال پیروزی در جنگ انرژی است.

موسسه تحلیلی آمریکایی کوبیسی لتر، درآمدهای روزانه نفتی ایران نسبت به ماه گذشته، ۲۵ میلیون دلار افزایش یافته و به رقم ۱۳۹ میلیون دلار در روز رسیده است.

این افزایش درآمد در حالی اتفاق افتاده که صادرات نفت ایران از میانگین ۲.۲ میلیون بشکه در روز پیش از جنگ فراتر رفته است.

بلومبرگ نیز در گزارشی عنوان کرده بود که ایران در کمتر از یک ماه از حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه این کشور، حدود ۳.۹ میلیارد دلار درآمد نفتی کسب کرده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.