اعلام زمان مراجعه ماموران قرائت کنتور گاز و برق در تهران

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
شرکت گاز استان تهران از آغاز مراجعه ماموران قرائت کنتور گاز از تاریخ ۱۵ فروردین ماه خبر داد و از مشترکان خواست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین،بر اساس اعلام این شرکت، مأموران قرائت در ساعات اداری و با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر به منازل مشترکان مراجعه کرده و نسبت به ثبت کارکرد کنتور گاز اقدام می‌کنند.

ایسنا در خبری نوشت: شرکت گاز استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همکاری مشترکان، از شهروندان خواست در زمان مراجعه ماموران، امکان دسترسی به کنتور را فراهم کنند تا فرآیند قرائت به‌صورت دقیق و بدون مشکل انجام شود.

۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.