دو سال دستمزد کی‌روش را بالا کشیدند!

همشهری آنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
کارلوس کی‌روش پولی که در شرکت BES سرمایه‌گذاری کرده بود را از دست داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پولی که در بانک اسپریتو سانتو (BES) در دبی سرمایه‌گذاری کرده بود را از دست داد. او حالا در یک مصاحبه آتشین مقامات دولتی پرتغال را به عدم دفاع از مشتریانی که از ورشکستگی این بانک آسیب دیده‌اند، متهم کرده است.

پروژه‌ای که کی‌روش در آن سرمایه‌گذاری کرده بود، یکی از مهمترین پرونده‌های مالی و بانکی پرتغال است و تا کنون براساس آمار اعلام شده، حداقل ۵۰۰ نفر سرمایه‌هایشان را در این بانک از دست داده‌اند.

بر اساس اخبار منتشر شده، کی‌روش پیش از از جام‌جهانی ۲۰۱۸ تصممیم به سرمایه‌گذاری در این بانک گرفت و احتمالا چند میلیون دلار شامل دستمزد دو سالش در تیم ملی ایران را در این بانک پس‌انداز کرده بود.

این گزارش تازه نشان می‌دهد پیگیری کی‌روش برای استحصال پول در این ۸ سال به جایی نرسیده است؛ به همین دلیل او با با یک رسانه پرتغالی مصاحبه کرده و به دلیل از دست رفتن سرمایه‌اش به شدت از دولت انتقاد کرده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.