رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی در استان تهران

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف ۱۱ مورد اراضی ملی و دولتی در ایام نوروز به ارزش تقریبی ۲۶۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: یگان حفاظت اراضی اداره کل از ۲۸ اسفندماه تا ۹ فروردین ۱۴۰۵ به صورت مستمر در قالب واحدهای گشت های خودرویی و موتوری اقدام به رصد اراضی ملی و دولتی استان کرد.

وی افزود: این اقدام به منظور پیشگیری از زمین خواری و جلوگیری از دست درازی سودجویان و متصرفان زمین‌های ملی و دولتی به صورت مستمر و شبانه روز انجام شد.

پیروندی ادامه داد:مجموع مساحت ۱۱ مورد زمین‌های رفع تصرف شده در ایام نوروز سه هکتار است و بیشترین تعداد رفع تصرف ها در شهرستانهای دماوند، پردیس و کن سولقان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان‌ها ی دماوند و پردیس به منظور هم افزایی و هماهنگی مضاعف و پیشگیری از دست درازی به اراضی ملی و دولتی گشت های مشترک با یگان های حفاظت اراضی منابع طبیعی ،شهرداری و جهاد کشاورزی نیز تا پایان ایام نوروز تشکیل شده که به صورت مستمر در حال نظارت و رصد زمینهای این شهرستانها است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.