تصویب طرح‌های جدید زیربنایی و توسعه کهگیلویه‌وبویراحمد در سال ۱۴۰۵

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
اولین جلسه کار گروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری و شهری سال جاری با تصویب ۱۲ طرح برگزار شد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، نخستین جلسه کارگروه امور زیربنایی ،توسعه روستایی،عشایری، شهری و محیط زیست استان کهگیلویه‌وبویراحمد در سال ۱۴۰۵، با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و اعضای کارگروه برگزار شد.

علی پارسایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، در ابتدای این نشست با تبریک آغاز سال جدید، گزارشی از برنامه‌ها، اولویت‌ها و روند اجرای پروژه‌های مهم حوزه راه و شهرسازی ارائه داد.

پارسایی گفت: مجموعه راه و شهرسازی استان با رویکرد جهادی و تلاش مستمر روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کند تا خدمات‌رسانی به شهروندان بدون وقفه ادامه یابد.

وی بر ضرورت تلاش جهادی مجموعه برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان تأکید کرد و افزود: در این جلسه ۱۲ دستورکار مرتبط با پروژه‌های زیربنایی توسعه روستایی،عشایری و شهری استان بررسی و به تصویب رسید.

پارسایی تصریح کرد: تحقق اهداف زیربنایی و شهری، از محورهای اساسی توسعه استان است و دستگاه‌های مرتبط باید با هماهنگی، پیگیری مؤثر و پرهیز از هرگونه توقف در امور اجرایی، نقش خود را در پیشبرد این اهداف ایفا کنند.

در ادامه جلسه، ۱۲ دستورکار مرتبط با درخواست‌های اشخاص حقیقی و حقوقی  و موضوعات مرتبط با حوزه‌های فنی و اجرایی مطرح شد. هر یک از موارد پس از ارائه جزئیات توسط مدیرکل راه و شهرسازی و بررسی‌های کارشناسی اعضای کارگروه، مورد تصویب قرار گرفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.