بررسی برنامه تولید و بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت پتروشیمی

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران هلدینگ‌های پتروشیمی برای بررسی برنامه تولید و بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت پتروشیمی برگزار شد.

بررسی برنامه تولید و بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران هلدینگ‌های پتروشیمی برای بررسی برنامه تولید و بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت پتروشیمی برگزار شد. 

این نشست با حضور، حسن عباس‌زاده، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، احمد زراعت‌کار، معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت، مدیران عامل و مدیران ارشد هلدینگ‌های پتروشیمی و مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

در این جلسه درباره وضعیت تولید و همچنین رویکرد شرکت‌ها در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی در سال جدید بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد هلدینگ‌ها برنامه‌های ویژه خود در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی با رویکرد تامین خوراک مورد نیاز را به شرکت ملی صنایع پتروشیمی ارائه کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.