وصول ۹۴ درصدی مطالبات فروش انرژی در شرکت توزیع برق تهران

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشترکین شرکت توانیر از وصول ۹۴ درصدی مطالبات فروش انرژی در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در سال ۱۴۰۴ خبر داد و این شرکت را از این حیث، جزو ۱۰ شرکت برتر توزیع برق در سراسر کشور اعلام کرد.

وصول ۹۴ درصدی مطالبات فروش انرژی در شرکت توزیع برق استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ در جلسه پیگیری وصول مطالبات شرکت توانیر که صبح امروز و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت و مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور برگزار شد، عبدالامیر یاقوتی مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشترکین شرکت توانیر در گزارشی پیرامون میزان وصول مطالبات شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور، اعلام کرد که شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌های ناشی از شروع جنگ تحمیلی از ۹ اسفندماه سال گذشته، بیش از ۹۴ درصد وصول مطالبات فروش انرژی داشته است و از این نظر جزو ۱۰ شرکت برتر بوده است.

محمدرضا صلابت معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: دستیابی به این میزان وصول مطالبات در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران بدون اعمال تهاتر‌های صورت گرفته با شرکت ملی مخابرات، شرکت آب و فاضلاب و نهاد‌های نظامی بوده است. ضمن اینکه محدودیت‌هایی، چون مبالغ منظورشده بابت ماینر‌ها و غیرمجازها، در این آمار لحاظ نشده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.